Cover Release: The Sin Eater’s Daughter #2: The Sleeping Prince

Jeg er faktisk ikke helt klar over, om det her er en duologi, eller om der kommer en bog mere. På goodreads er der kun to, men det er jo set før, at der så senere bliver tilføjet en tredje. Bog et var en af de meste ventede udgivelser for mig i år – og et af mine yndlingscovers nogensinde. Er du vimmer bimmer, coveret til bog et er fantastisk! Nu er coveret til bog to så kommet:

26625494

Jeg er nok ikke helt så vild med det som jeg var med coveret til bog et. Men det er stadigvæk et virkelig flot og meget fascinerende cover. Jeg tager mig selv i at dvæle ved det, og ikke rigtig kunne trække blikket væk. Det er helt klart et eye-catching cover, men jeg synes baggrundsfarven er lidt off i forhold til indholdet i flasken. Det ser en anelse uharmonisk ud, og det er nok derfor jeg ikke er totalt forelsket i det. Men pænt er det nu!

jkt_9780545810623.pdf

Når man ser coverne ved siden af hinanden ser det jo heller ikke helt skidt ud. De har beholdt skrifttypen på titlen, og motiverne hænger jo også rigtig fint sammen – og farverne også. Bog et udkom i foråret i år, og bog to udkommer til April 2016.

jkt_9780545810623.pdf

I am the perfect weapon.
I kill with a single touch.

Twylla is blessed. The Gods have chosen her to marry a prince, and rule the kingdom. But the favour of the Gods has it’s price. A deadly poison infuses her skin. Those who anger the queen must die under Twylla’s fatal touch.

Only Lief, an outspoken new guard, can see past Twylla’s chilling role to the girls she truly is.

Yet in a court as dangerous and the queen’s, some truths should not be told…

 

 

 

Skriv et svar

