Cover Release: Everlife #1: Firstlife

Nu er det ikke fordi jeg har læst en hel masse af Gena Showalter, men jeg elskede den første bog i White Rabbit Chronicles-serien, og siden har jeg fuldt hende på Facebook. Hun er en af de forfattere jeg holder øje med, og pludselig en dag dukkede denne op. Nu er coveret så blevet frigivet, og det er jo sindssygt pænt!

9780373211579_BB.indd

ONE CHOICE.

TWO REALMS.

NO SECOND CHANCE.

Tenley “Ten” Lockwood is an average seventeen-year-old girl…who has spent the past thirteen months locked inside the Prynne Asylum. The reason? Not her obsession with numbers, but her refusal to let her parents choose where she’ll live—after she dies.

There is an eternal truth most of the world has come to accept: Firstlife is merely a dress rehearsal, and real life begins after death.

In the Everlife, two realms are in power: Troika and Myriad, longtime enemies and deadly rivals. Both will do anything to recruit Ten, including sending their top Laborers to lure her to their side. Soon, Ten finds herself on the run, caught in a wild tug-of-war between the two realms who will do anything to win the right to her soul. Who can she trust? And what if the realm she’s drawn to isn’t home to the boy she’s falling for? She just has to stay alive long enough to make a decision…

 


 

Like I said, sindssygt pænt. Jeg er temmelig sikker på det er fantasy, eller måske dystopisk – jeg er lidt i tvivl, men det lyder som fantasy ud fra beskrivelsen. Coveret er vildt smukt, og det er fantastisk at man kan lave så enkelt og samtidig så kompliceret et cover. Farverne er to die for, og selvom det der med verdenerne inden i timeglasset ikke er revolutionerende, så er det godt nok smukt! Og det lyder jo som om, det passer til historien. Indtil videre er der kun denne ene bog at finde på goodreads, men mon ikke det bliver en trilogi? Du kan finde den på goodreads her. Bogen udkommer februar 2016.

 

4 meninger om “Cover Release: Everlife #1: Firstlife

  1. Mette

    Virkelig pænt cover!!!😀
    Forresten, så læser jeg altid på din blog, for at få et indblik i om jeg kan lide en bog. Dine anmeldelser stemmer nemlig også meget godt overens med min smag🙂 Så tak for din blog😀

Skriv et svar

