LYNKONKUURENCE: Vil du til gallapremiere på Hunger Games: Mockingjay pt. 2?

Jeg fik i sidste uge en mail fra Force of Nature, som samarbejder med Nordisk Film. De ville gerne invitere mig og en ledsager til gallapremiere på Hunger Games: Mockingjay pt. 2 i Imperial i København Tirsdag d. 17. November. Jeg har kæmpet for at få transport og penge til at hænge sammen, men det er desværre ikke lykkedes.

Så derfor laver jeg, i samarbejde med Force of Nature, en lynkonkurrence: Kunne du tænke dig at komme til gallapremiere på The Hunger Games: Mockingjay pt. 1 i Imperial i København? Så er det nu du skal læse videre. Arrangementet starter Tirsdag d. 17/11 2015 klokken 19, og der er tale om to billetter. Billetterne får i udleveret af Force of Nature når i ankommer. 

For at vinde de hersens billetter skal du egentlig ikke gøre så meget andet end at lægge en kommentar til indlægget her, og husk at skrive din mailadresse på. Konkurrencen slutter søndag d. 15/11 klokken 20, og jeg trækker hurtigst muligt en vinder, så vedkommende kan få besked i ordentlig tid.

mockingjay-part-2-final-poster

31 meninger om “LYNKONKUURENCE: Vil du til gallapremiere på Hunger Games: Mockingjay pt. 2?

  1. Kathe Hansen

    Jeg bliver altid inspireret, når jeg kommer forbi din blog enten fantastiske bøger, som kommer på must-read listen eller skønne konkurrencer🙂
    Det kunne være fedt at tage veninden under armen til premiere – hun vil nemlig også helt vildt gerne ind og se den!

    – Kathe
    kathy.elisabeth@live.dk

  2. Åååh, det ville simpelthen være en DRØM at kunne afslutte serien på den måde. Ville sikkert ende med at tude af glæde, ligesom ved Harry Potter og Dødsregalierne del 2. Haha.

    Hvis jeg vinder, vil jeg tage Sabrina under armen – Man skal ikke disse gode biograftraditioner med søde mennesker!❤

  3. Camilla kold Krohn Gade

    Det kunne være mega fedt at vinde billetterne😁😁
    Jeg nåede aldrig at få fat på et par billetter, men det gjorde et par af mine venner, at kunne tage med dem og dele oplevelsen med dem ville være fantastisk 😍😍

  4. Øv hvor træls at du ikke selv kan opleve det. Men hvor lækkert at du kan lave en konkurrence med det i stedet for. Jeg krydser ihvertfald finger og tær for at jeg bliver den heldige vinder 😍
    – Marie // mabrsa@live.dk

Skriv et svar

