Cover Release: The Remnant Chronicles #3: The Beauty of Darkness

Ført og fremmest, så er det en vildt god titel den her bog har fået! Normalt er det egentlig mest coveret der drager mig ind og gør mig interesseret, men den titel her er spot on for mig. I’m diggn’ it!

remnant1

Coveret er jo også helt fantastisk! Jeg har en svaghed for blå covers, og hvilken fantastisk flot turkisblå! So pretty! Jeg er vild med, at der er så meget action på coveret. Jeg får en følelse af stor episk kamp og awesomehed, og pigen ser fantastisk fierce og stærk ud! Sværdet er i øvrigt også sindssygt pænt. Me want.

remnant

Jeg synes så måske ikke seriens covers passer fantastisk sammen. Jo, titelteksten er samme stil, men farven på bog et skiller sig bare så meget ud fra de to andre, at det ser lidt mystisk ud sammen. Men whatever, jeg har læst den første bog og ELSKEDE den, så selvfølgelig skal jeg også have resten af serien.

remnant11

A princess must find her place in a reborn world.

She flees on her wedding day.

She steals ancient documents from the Chancellor’s secret collection.

She is pursued by bounty hunters sent by her own father.

She is Princess Lia, seventeen, First Daughter of the House of Morrighan.

The Kingdom of Morrighan is steeped in tradition and the stories of a bygone world, but some traditions Lia can’t abide. Like having to marry someone she’s never met to secure a political alliance.

Fed up and ready for a new life, Lia flees to a distant village on the morning of her wedding. She settles in among the common folk, intrigued when two mysterious and handsome strangers arrive—and unaware that one is the jilted prince and the other an assassin sent to kill her. Deceptions swirl and Lia finds herself on the brink of unlocking perilous secrets—secrets that may unravel her world—even as she feels herself falling in love.

Skriv et svar

