Konkurrence: Vind Det Ulmende Oprør af Sabaa Tahir

Nu er det jo jul lige om lidt (eller, jeg synes det er lige om lidt, for tiden flyver for mig i øjeblikket), og i den forbindelse synes jeg, at det er på sin plads at uddele lidt boglykke. Så i den forbindelse har jeg, i samarbejde med forlaget Alvilda, fået lov til at udlodde et eksemplar af bogen Det Ulmende Oprør af Sabaa Tahir, første bog i serien An Ember in the Ashes.

1667890_1445403285

Hvad skal du så gøre for at vinde Det Ulmende Oprør? Det er egentlig rent simpelt. Skriv en kommentar til indlægget her, og nævn en bog, som forlaget Alvilda har udgivet – og som ikke er Det Ulmende Oprør. Husk også at skrive din mailadresse, så jeg kan sende dig en mail hvis du er den heldige vinder.

Konkurrencen løber indtil Søndag d. 29/11 2015 klokken 12:00, og jeg vil derefter hurtigst muligt udtrække vinderen.

Good luck y’all!

35 meninger om “Konkurrence: Vind Det Ulmende Oprør af Sabaa Tahir

  1. Eeeij det ville ikke være dårligt at vinde den fine bog !😀
    Alvilda har bl.a. også udgivet ‘Kaninen der så gerne ville sove’ som jo har været ret meget i medierne på det sidste :p

  2. Camilla Nyegaard

    Kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse.
    De har også udgivet den meget populære “kaninen, der ikke ville sove”

  3. Laura B

    De har udgivet “den forsvundne hundehvalp” som er ret populær blandt de små piger på det skolebibliotek hvor jeg arbejder.🙂

  4. Nanna

    De har udgivet mange forskellige bøger, men har desværre ikke læst dem alle endnu🙂
    De har blandt andet udgivet ”Kaninen der så gerne ville sove”🙂

    Held og lykke til alle!

  5. Malou

    De har blandt andet udgivet de (med god grund) hypede bøger : Kaninen der så gerne ville sove og Vild heks. Fantastiske bøger til de yngre. Ville personligt elske at læse denne.

  6. Fie Jennifer Jørgensen

    Alvilda har udgivet en hel masse bøger og jeg har mange af dem.
    De har bla. udgivet:
    Jernprøve af Cassandra Clare, 1. Del af magisterium.
    Divergent serien af Veronica Roth
    De Udødelige serien af Alison Noel
    Som stjerner på himlen af Jennifer Niven
    Vildheks af Lene Kaaberbøl
    og til sidst Det blå dyb 1. Del i Vandflammens saga af Jennifer Donnelly.
    Jeg ved godt at jeg kun skulle nævne en men kunne ikke vælge en af dem jeg havde på min boghylde så jeg skrev bare alle.
    Håber det er i orden.
    Email: Fiex1474@outlook.dk
    Kunne ikke vælge en da det er et af mine ynglings forlag udover tellerup.
    K.H. Fie Jennifer Jørgensen
    Ville elske at tilføje den bog til min store og voksende samling.

Skriv et svar

