Oktober Wrap Up: Læst og Lyttet til

Oktober var en virkelig god læsemåned for mig. Ikke fordi jeg fik læst meget mere end jeg plejer, men fordi de fleste af de bøger jeg læste i Oktober var virkelig gode – et par af dem endda fantastiske. Jeg har haft et godt læse-streak om man så må sige, og jeg har fået vildt meget læselyst af det. Ind imellem mister jeg lysten til at læse, hvis jeg et stykke tid ikke lige rammer en bog, som virkelig river mig med ind i historien. En slags mini reading slump. Det har jeg været i siden august føler jeg, jeg har gerne villet læse, men ind imellem har jeg skullet tage mig lidt sammen for at få sat mig ned med en bog. Men det er heldigvis slut nu!

På lydbogfronten er det så til gengæld ikke blevet til så meget. Jeg har hørt Anna Og Det Franske Kys, som var fantastisk god! Jeg læste den på engelsk for nogle år siden, men lyttede denne gang til den på dansk, og den var skide god på dansk også. Jeg er i gang med efterfølgeren, Lola og Naboens Søn, som jeg ikke er helt så vild med. Den er god, men jeg klikker bare ikke med Cricket. Jeg planlægger at fortsætte med den sidste bog, Isla og Jagten på Lykke, når jeg er færdig med Lola-bogen.

Bøger:

  • Helle Ryding: Trolddom og Falkefjer
  • Brandon Sanderson: Fortropperne #2: Ildkamp
  • Chad Corrie: Return of the Wizard King #1: Portalen til Afgrunden
  • Teri Terry: Mind Games
  • J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #13: The Shadows
  • Agnes Hammer: Jeg Blogger Dig Væk!
  • Rae Carson: Fire and Thorns #1: The Girl of Fire and Thorns
  • Sabaa Tahir: An Ember in the Ashes #1: Det Ulmende Oprør
  • Kertin Gier: Ruby Red #1: Rubinrød

Lydbøger:

  • Anna og det Franske Kys
  • Spøgelseslinjen #5: Sagen om Den Brændende Klovn

Månedens bedste bog var helt klart The Shadows. NURH den var god! Den serie er simpelthen fantastisk! Den er skarp efterfulgt af Det Ulmende Oprør, som også var helt fantastisk! Månedens skuffelse var nok Portalen til Afgrunden. Jeg fandt den frygtelig langtrukken i starten, og til tider decideret kedelig.

2 meninger om “Oktober Wrap Up: Læst og Lyttet til

Skriv et svar

