Jeg flytter om på bloggen

Nogen har måske allerede opdaget, at jeg har rodet lidt rundt herinde den sidste uges tid. Jeg har gennem et stykke tid tænkt, at siden med anmeldelser sorteret efter stjerner var meget uoverskuelig og træls at se på. Jeg synes også, at siden med anmeldelser – dansk var overflødig. Jeg brugte den til at liste anmeldelser af bøger, jeg havde læst på dansk. Men efterhånden som flere og flere bøger oversættes til dansk, så kan den liste bare ikke rigtig bruges til noget. Mange af de bøger der findes på dansk har jeg jo allerede læst på engelsk, og man kan jo se de fleste af dem under Serieoversigt alligevel. Der skriver jeg jo også ind, efterhånden som serier oversættes.

Konklusionen? Siden med Anmeldelser – Dansk er væk, og det er siden Anmeldelser – Stjerner også. Til gengæld har jeg sat stjerner på under Anmeldelse a-z. Det er nemmere at overskue synes jeg. Den bedste løsning ville have været, hvis man på´en eller anden måde kunne lave det sådan, at listen over anmeldelser kunne sorteres efter genre eller stjerner eller forfatter og så videre, men det lader ikke rigtig til at kunne lade sig gøre på det gratis wordpress uden en hel masse bøvl, så nu blev det som det ser ud nu.

2 meninger om “Jeg flytter om på bloggen

Skriv et svar

