Nyt På Reolen #95: Lidt forskelligt

Der er faktisk en bog fra bogbloggertræffet jeg ikke har vist, og det er fordi jeg købte den af Frk. Hyms. Og ugen før købte jeg en bog i super brugsen (af alle steder) til sølle 15 kr.

2015-10-07 15.14.47

Den Statistiske Sandsynlighed for Kærlighed Ved Første Blik fandt jeg i den lokale Super Brugs til 15 kr. Jeg har læst Sådan Ser Lykken Ud af samme forfatter, og hey – 15 kr! How To Marry A Millionaire Vampire er bog et i serien Love at Stake, som tæller 16 bøger. Jeg syns den lyder som en sjov og sexet bog, og så er jeg på. Den købte jeg af Frk. Hyms, som solgte lidt ud i ugerne op il bogbloggertræffet.

2015-10-07 15.15.36

Der er også kommet lidt forskellige anmeldereksemplarer. Vilde Bølger er bog to i serien Vandflammens Saga, og det er forlaget Alvilda der har sendt mig eksemplaret. Ligesom med bog 1, så er det her simpelthen en fantastisk bog at stå med i hånden. Stor, smuk, tykt papir, titlen i sølvskrift. Bogen udkommer til foråret 2016. Derudover er der Teri Terrys nyeste bog, Mind Games. Teri Terry har også skrevet Slettet-trilogien, som jeg var ret glad for, og jeg har faktisk allerede læst denne – og den er vildt god!

2015-10-09 11.38.22

Alvilda sendte mig også et eksemplar af Det Ulmende Oprør af Sabaa Tahir, den danske oversættelse af An Ember In The Ashes, en af de mest hypede bøger på både instagram, youtube, blogs og så videre. Bogen udkom på engelsk i foråret, så det er fedt at et forlag har hapset den og fået den udgivet så hurtigt. Den udkommer på dansk til november. Oprindeligt var det vist en standalone, men det er nu blevet til en trilogi, så der kommer to bøger mere i serien. Og ligesom med Vandflammens Saga-bøgerne, så er det her SÅ smuk en bog. Også med tykt papir, den er ekstra høj, og skøøøøøn at stå med i hånden.

Og så er der en preorder. Det er The Shadows, bog 13 i Black Dagger Brotherhood-serien. Jeg elsker det her univers, og jeg er pt. i gang med denne. De bøger er bare en vinder for mig hver gang, og jeg har ventet med længsel på den. Egentlig udkom bogen jo tilbage i marts, men for at få de udgaver der passer til resten af mine bøger, så måtte jeg pænt vente til 1/10. Og det kan jeg godt, for det ville være rimelig æv at have 12 bøger i serien der passer sammen, og så en der ikke passer. De skal matche! Jeg har også lagt en preorder på bog 1 i Black Dagger Brotherhood spinoff-serien, som udkommer til december, og jeg glææder mig!

4 meninger om “Nyt På Reolen #95: Lidt forskelligt

Skriv et svar

