Cover Release: The Unexpected Everything af Morgan Matson

Jeg har faktisk ikke læst noget som helst af Morgan Matson endnu, selvom jeg har Since You’ve Been Gone stående på reolen. Jeg har heller ikke læst Amy and Rogers Epic Detour, og begge bøger skulle være fantastisk gode YA contemporaries. Men hey, jeg når det nok! I hvert fald vil jeg vældig gerne have den her bog stående på min reol. Er du tosset hvor er den flot!

17838528

Det her er sådan et cover, som jeg bliver helt  glad i låget af at se på. Det ser sjovt, rart og sommerligt ud, og titlens skrifttype får mig til at tænke is, sommer, rarhed og gode ting. Og jeg elsker hunde, så en hel flok på coveret er helt klart et win for mig! Bogen udkommer først 16. Maj 2016.

Andie had it all planned out.

When you are a politician’s daughter who’s pretty much raised yourself, you learn everything can be planned or spun, or both. Especially your future.

Important internship? Check.

Amazing friends? Check.

Guys? Check (as long as we’re talking no more than three weeks)

But that was before the scandal. Before having to be in the same house with her dad. Before walking an insane number of dogs. That was before Clark and those few months that might change her whole life.

Because here’s the thing – if everything’s planned out, you can never find the unexpected.

And where’s the fun in that?

En mening om “Cover Release: The Unexpected Everything af Morgan Matson

  1. Hvor er det egentligt en fed og farverig forside! Det er præcis, som du skriver, en man bliver glad i låget af!😛

    Jeg har læst ‘Second Chance Summer’ som overrumplede mig fuldstændigt – på den gode måde og så også ‘Amy & Roger’s epic detour’, som var en ret hyggelig læseoplevelse.🙂

Skriv et svar

