Nyt På Reolen #94: en dobbelt

Jeg er tilsyneladende i en sådan tilstand af almen travlhed, at jeg glemmer hvilke bøger jeg har fået ind ad døren hvornår. Ups. Shit happens. Så på nedenstående billeder får i lige fornøjelsen af at se Pax #1: Nidstangen endnu engang, selvom jeg har vist den i sidste Nyt På Reolen-indlæg. Men det er jo også en pæn bog, så what the hell.

2015-09-18 18.52.41

Minus Nidstangen, så har jeg fået fire bøger ind ad døren. To har jeg selv købt – begge preorders i øvrigt – og to har jeg fået til anmeldelse. Den Faldne Engel er nok den absolut mest ventede bog for mig i år. I ved, bogen der ikke skulle været blevet til men blev det alligevel. Og den er fantastisk flot!

2015-09-18 18.53.00

DEN FALDNE ENGEL er bog 5 i Den Store Djævlekrig-serien. Fantastisk flot, og jeg har faktisk også læst den. Det gjorde jeg på under 24 timer, jeg kunne simpelthen ikke slippe den igen. Jeg ar ikke helt oppe og ringe over den, som man også kan læse i min anmeldelse. Men GUD hvor er den flot❤

2015-09-18 16.55.34

Fra Nyt Nordisk Forlag har jeg fået bogen Trolddom og Falkefjer. Det er en illustreret fantasyhistorie, som henvender sig til læsere fra 8 år og opefter. Jeg var rigtig glad for Helle Rydings Klintespind-trilogi, så jeg håber denne her også er god. Den lyder en smule Alanna-agtig, men på en god måde. Historien er btw udgivet som føljeton i weekendavisen.

(Og som en sidenote, hvordan udtaler man lige føjeton? Med ton som i et “et ton bøger” eller ton som i “en tone”?)

2015-09-18 16.55.10

Og Pax ser vi så lige bort fra – den viste jeg i sidste indlæg. Men Zam er ny, og den har jeg fået til anmeldelse fra Høst & Søn. Bogen handler om en Zombie der ikke rigtig passer ind – og læg lige mærke til, at nogen har taget en bid af bogen. Fed detalje!

2015-09-18 16.54.36

Queen of Shadows er 4. bog i Throne of Glass-serien, og jeg har allerede læst den. Jeg synes ikke den var så god som bog 3, men til gengæld er den fantastisk flot❤

4 meninger om “Nyt På Reolen #94: en dobbelt

    1. Inden jeg læste bogen ville jeg have sagt de 13-16-årige, men nu hvor jeg er en tredjedel inde, så ved jeg det simpelthen ikke:/ Den er virkelig klam, alt for klam til mig og nogen som helst 13-årige jeg kender.

Skriv et svar

