Bogtip: Diverse tilbud jeg er faldet over

Jeg bruger meget tid på at browse bøger. Uanset om jeg har råd til at købe dem eller ej. I ved, jeg er typen der putter alle de bøger jeg godt kunne tænke mig i indkøbskurven på saxo.com eller bookdepository, får et chok over prisen, og klikker væk igen. Jeg tjekker kommende udgivelser, jeg tjekker blogs, booktube, goodreads, you name it. Og ind imellem falder man jo så over nogle gode tilbud.

Saxo.com har lige nu bog 1 i Aracan Chronicles-serien på engelsk til sølle 25 kroner. Dertil kommer jo så fragt, men hvis man alligevel havde tænkt at smide en ordre, kunne det jo være man liige skulle have den med. 25 kr! Link her

Forlaget bookbooks har faktisk længe kørt med et tilbud på deres Cykose-trilogi. Jeg har læst alle tre bøger, og var ret vild med dem alle tre. Prisen er 29 for alle tre bøger i fine hardcovers, og det synes jeg er en OK pris. De kan købes via saxo.com, og der er link her

Hos forlaget Facet er der tilbud på alle tre bøger i deres Caldera-trilogi. Den har fået meget blandede anmeldelser, men jeg elskede den! Hver bog koster 99 kr, og de kan købes her

Skriv et svar

