Covers Fra Hele Verden #23: Starters #1: Starters

Starters hørte jeg på lydbog i foråret, og den var vildt god! En rigtig god sci-fi-esque dystopisk historie, og som har nogle helt fantastiske covers. Der er et par knap så pæne ind imellem, men overall er det her nogle fede covers.

1

Mig bekendt er det originale det første i rækken herover. Super fedt cover! Meget eerie og creepy, på en fed sci-fi-esque måde. Coveret i midten er egentlig også OK, mens coveret til højre er ret meh. Farverne er lidt trælse, matterede på en kedelig måde.

2

Coveret i midten og coveret til højre er også personlige favoritter. Jeg er vild med det blå i midten, det ser vildt fedt ud!

3

Her kommer en række med nogle knap så spændende covers. Det mørkeblå til højre er OK, men de to andre fungerer ikke rigtig for mig. Især det i midten synes jeg egentlig bare ser træls ud.

4

Her er også en række med rigtig fine covers! Det grønne længst til højre er virkelig flot! Meget anderledes alle de andre, men det fungerer så godt synes jeg! Er totalt misundelig på hendes røde hår.

Hvad synes i?

4 meninger om “Covers Fra Hele Verden #23: Starters #1: Starters

  1. Ej hvor er det sjovt at der er så stor forskel på de forskellige covers til samme bog… Jeg læste den med det ‘originale’ hvide cover, og det er klart min favorit🙂
    Har du læst bog nummer 2?🙂

  2. Min favorit er stadig det originale, som er det allerførste hvide til venstre øverst. Især fordi det har effekter, som ikke ses på billedet.❤

    Det sidste med den rødhårede pige er jeg dog også helt skudt i det, det er virkelig smukt. Det venstre i samme række er egentlig også meget pænt, lidt en blanding af det lidt for hvide og det lidt for blå.

Skriv et svar

