Cover Release: Half Bad Trilogy#3: Half Lost

Det cover jeg viser her er det amerikanske cover – tror jeg. Det er lidt svært at finde ud af med den her serie, men den har i hvert fald en udgave med sølvfarvet baggrund og en anden udgave hvor baggrundsfarven er sort. Motivet er det samme, og jeg er ret sikker på, at coverne med den sorte baggrund er de engelske UK covers. Eftersom der kun er kommet cover release på den udgave med den grå baggrund viser jeg kun den i denne omgang.

3

Og sikke et flot cover! Fuld af power, kraft og vildskab, I’m digging it! Jeg har aldrig rigtig været fan af de sølvgrå baggrunde på coverne, jeg synes det ser lidt uinteressant og kedeligt ud (tænk ensformige gange på offentlig institution). Det er også lidt tilfældet her synes jeg, men de fantastiske flammer giver det liv og kraft, som coveret ellers ville mangle. Jeg tror til gengæld, at udgaven med den sorte baggrund vil være fantastisk!

Sammen ser serien også virkelig fin ud, og det er især når man ser dem ved siden af hinanden, at titlerne skrevet lodret virkelig giver en fed effekt.

serie

Half Lost udkommer til marts næste år. De danske oversættelser  er udkommet cirka samtidig med de engelske udgaver, så mon ikke det også er tilfældet med bog 3.

1

Wanted by no one.
Hunted by everyone.

Sixteen-year-old Nathan lives in a cage: beaten, shackled, trained to kill. In a modern-day England where two warring factions of witches live amongst humans, Nathan is an abomination, the illegitimate son of the world’s most terrifying and violent witch, Marcus. Nathan’s only hope for survival is to escape his captors, track down Marcus, and receive the three gifts that will bring him into his own magical powers—before it’s too late. But how can Nathan find his father when there is no one safe to trust, not even family, not even the girl he loves?

Half Bad is an international sensation and the start of a brilliant trilogy: a gripping tale of alienation and the indomitable will to survive.

2 meninger om “Cover Release: Half Bad Trilogy#3: Half Lost

Skriv et svar

