Cover Release: The Great Hunt af Wendy Higgins

Wendy Higgins er forfatteren bag Sweet Evil-trilogien, også kendt som The Sweet Trilogy. En serie, som jeg syntes vældig godt om, og som har steamy romance og alle tiders bad-boy-but-not-really-fyr. Dette er en standalone fantasy, som er en retelling af det gamle Grimm-eventyr The Singing Bone. Jeg er ikke over the moon for fairy tale retellings, jeg synes de kan være både rigtig gode og virkelig dårlige. Men denne her lyder nu spændende, jeg kan godt lide at det er en standalone, og det jeg har læst af forfatteren syntes jeg vældig godt om. Altså synes jeg den er værd at tage et kig på. Det er nu egentlig en måneds tid siden at coveret blev frigivet, men altså. Bedre sent end aldrig, right?

22428707

Og det er faktisk et rigtig fint cover! Når man ser det i lille format inde på goodreads ser det lidt udvasket og kedeligt ud, men når det kommer op i ordentlig størrelse så man faktisk kan se noget, så er det egentlig rigtig flot! Det har sådan en lidt haunted, eerie følelse over sig, som jeg synes passer rigtig godt til bagsideteksten og hele det her med, at det er fantasy og en fairy tale retelling. Pige i kjole er der jo ikke noget nyt over, men jeg synes det er fint at det ikke tager overhånd her. Bogen udkommer i Marts 2016, og bagsideteksten kan læses her:

 

Kill the beast. Win the girl.

A strange beast stirs fear in the kingdom of Lochlanach, terrorizing towns with its brutality and hunger. In an act of desperation, a proclamation is sent to all of Eurona—kill the creature and win the ultimate prize: the daughter of King Lochson’s hand in marriage.

Princess Aerity understands her duty to the kingdom though it pains her to imagine marrying a stranger. It would be foolish to set her sights on any particular man in the great hunt, but when a brooding local hunter, Paxton Seabolt, catches her attention, there’s no denying the unspoken lure between them…or his mysterious resentment.

Paxton is not keen on marriage. Nor does he care much for spoiled royals and their arcane laws. He’s determined to keep his focus on the task at hand—ridding the kingdom of the beast and protecting his family—yet Princess Aerity continues to challenge his notions with her unpredictability and charm. But as past secrets collide with present desires, dire choices threaten everything Paxton holds dear.

Inspired by the Grimm Brothers’ tale, “The Singing Bone,” New York Times bestselling author Wendy Higgins delivers a dark fantasy filled with rugged hunters, romantic tension, outlawed magic, and a princess willing to risk all to save her people.

2 meninger om “Cover Release: The Great Hunt af Wendy Higgins

    1. Jeg synes også den lyder virkelig spændende! Og rart med noget der ikke er en serie – nogle gange bliver man lidt træt. Jeg kan ikke engang overskue hvor mange serier jeg egentlig er i gang med …

Skriv et svar

