Covers Fra Hele Verden #22: Night Angel

Night Angel-serien er en ny serie på min favorit-hylde. Jeg læste den på dansk som anmeldereksemplar fra Tellerup, og jeg fucking elskede den! Aaarmen hvor var den fantastisk god! Den var alt det Game of Thrones aldrig blev for mig, og jeg elsker det danske cover!

1

I første række her har vi først det danske cover, som jeg synes er fantastisk! Det midterste er det originale cover, som faktisk også er rigtig godt! Coveret ved siden af er vistnok det franske (seriøst, er det ikke fransk? Haha :P)

2

Her har vi også et af favoritcoverne, det spanske. Det er faktisk super flot synes jeg! Ellers har rigtig mange oversættelser beholdt en eller anden version af det originale cover, ligesom det tyske og rumænske (Tror jeg det er. Jeg er så dårlig til sprog. Forstår aldrig hvad nordmænd siger, selvom det skulle være tæt på dansk.)

3

Her er også et par covers som er meget tæt på originalcoveret. Det orange er bare meh. Keeedeligt!

Overall er det originale ikke et frygteligt cover, men jeg kan egentlig bedre lide det danske og det spanske. De skiller sig ud, hvor det originale har den der coverstil som rigtig meget fantasy har.

2 meninger om “Covers Fra Hele Verden #22: Night Angel

Skriv et svar

