Nyt På Reolen #91: To til Anmeldelse

Jeg eeeelsker at få bogpakker med posten❤ Uanset om det er til skole, købt af mig selv eller fra forlag, så elsker jeg at finde bogformede pakker i postkassen. Og pakke dem op! I sidste uge fik jeg to bøger med pakken på hver deres dag, så der var 2 x bogfund-i-postkasse-lykke og bogbakke-oppaknings-lykke.

2015-08-13 17.00.42

Den første er Girl Online af Zoe Sugg, som jeg fik til anmeldelse fra Gyldendal. Jeg skrev selv til dem og spurgte om de ville sende mig et eksemplar, jeg synes nemlig den lyder noget så sød og sommerlig❤ Jeg har også fulgt Zoe på hendes youtubechannel i flere år, og selvom den er ghostwritten, så er det lidt spændende alligevel.

Jeg fik også Morika #2: Vildhunden og Panteren til anmeldelse af forlaget Facet, og jeg eeelsker simpelthen det cover! Så flot! Jeg syntes ret godt om første bog, så jeg er spændt på denne her!

Skriv et svar

