Cover Release: Spektrum #2: Geminiderne

De fleste har sikkert allerede set coveret når det her indlæg går i luften, men jeg er ligeglad – det er coveret til en af mine mest ventede udgivelser i år, en bog som jeg glæder mig sindssygt til at læse! Det er nemlig coveret til bog to i Spektrum-serien, som lyder titlen GEMINIDERNE. Jeg læste bog et sidste år, og jeg ELSKEDE den! NØJ den var god!

bog2_3D

Coveret er super flot! Jeg havde egentlig gættet på, at det ville være grønt eller orange – jeg ved ikke lige hvorfor – men den her farve er fantastisk flot, og jeg kan allerede se bogen for mig på hylden ved siden af sin forgænger. SÅ PÆNT! Hovedpersonen i denne bog er Pi, hvor det var Emilie i forrige bog, så det bliver spændende med ny person at følge! I kan læse mere om bogen og serien på Nanna Foss’ hjemme side her.

22839728

Hvornår startede det egentlig?
Med den gamle dame der beskyldte os for verdens undergang?
Med drømmen om de lysende hænder?
Med kompasset der gav os brandsårene?
Eller længe før?

15-årige Emilie tegner en dreng med turkise øjne og et mystisk prismesmykke. Dagen efter får hun et chok, da drengen starter i hendes klasse.

Før Emilie får set sig om, har hun trekantede ar i håndfladerne, og hendes skolekammerater begynder at kunne uforklarlige ting.

Eller er det bare indbildning?
Grænserne mellem drøm og virkelighed viskes ud, og Emilie prøver desperat at undgå at blive en del af kaosset.

Men snart må hun indse sandheden.
Det er kun et spørgsmål om tid …

LEONIDERNE er første bind i serien SPEKTRUM, hvor venskab, kærlighed og skæbnesvangre valg bindes sammen på tværs af tid

En mening om “Cover Release: Spektrum #2: Geminiderne

  1. Simone Hagemann

    Hvor er den altså virkelig fin! Jeg kan på ingen måde vente med at få den hjem i reolen – og ikke mindst med at læse den🙂

Skriv et svar

