Lånt På Biblioteket #9: Rød Ret

De to bøger her har jeg faktisk bestilt på biblioteket helt tilbage i marts. Jeg har ventet længe på dem, og jeg glæder mig sindssygt til at læse dem! Det er begge to bøger, som jeg ellers normalt ville have købt, og især Red Queen har jeg bare kun hørt godt om! Ahhhh I am so excited!

2015-08-13 17.01.12

Det er Red Queen af Victoria Aveyard, første bog i en ny dystopian/sci-fi trilogi. Den anden er A Court of Thorns an Roses, første bog i en ny fantasyserie fra Sarah J. Maas, forfatteren bag Throne of Glass-serien. Der skulle være feer involveret, og det glæder jeg mig til!

2 meninger om “Lånt På Biblioteket #9: Rød Ret

  1. ‘A Court of Thorns and Roses’ er fantastisk! Godt lånervalg.😛

    ‘Red Queen’ vil jeg også gerne læse, men jeg tror, at jeg venter, til den bliver udgivet på dansk næste år!🙂

Skriv et svar

