Cover Release: Soulfinders #2: Night Study

Soulfinders er en fortsætter-trilogi af Study-trilogien af Maria V. Snyder. Study-serien har jeg læst, og bog 1 blæste benene væk under mig. Hvis man gerne vil i gang med Soulfinders-trilogien, så skal man læse både Study-trilogien og Opal Cowan-trilogien (også kaldet Glass-trilogien). Det forhindrer mig ikke i at vise det her fantastiske cover, som nok er det absolut pæneste i serien so far.

16130759

Jeg har jo en svaghed for blå covers, og det her er en af de rigtig flotte! Baggrunden er virkelig smuk, himlen har den perfekte farve, og både pige og baggrund ser ud til at være badet i fuldmånelys. Det giver sådan et pænt magisk, eerie look. Jeg er fan!

De to foregående trilogier har haft en hel den cover changes gennem tiden, og coverne til den her trilogi passer egentlig kun til de gamle covers synes jeg. Jeg mener det er de UK covers, og det er dem her:

study

Glass-trolgiens covers ser sådan her ud – det er også de UK covers er jeg ret sikker på:

glass

Og til sidst de to bøger i study-trilogien. Det er jo en trilogi, men bog 3 udkommer ikke før næste år, så der er ikke noget cover endnu.

study2

Jeg synes egentlig, at coverne til denne nye trilogi passer rigtig godt sammen med de tidligere UK udgaver. Der er kommet en del cover changes til de to første trilogier, og det er ret svært at få dem med de her covers. Men jeg synes egentlig ikke de andre var værd at vise – de fleste er virkelig ikke særlig pæne, og de her ser godt ud med de nye Soulfinders-covers.

Jeg vil ikke poste bagsideteksten til Shadow Study, for så bliver man lettere spoilet til de foregående serier, så vil starter hvor man skal starte, med Poison Study:

1192363

Choose: A quick death…Or slow poison…

About to be executed for murder, Yelena is offered an extraordinary reprieve. She’ll eat the best meals, have rooms in the palace—and risk assassination by anyone trying to kill the Commander of Ixia.

And so Yelena chooses to become a food taster. But the chief of security, leaving nothing to chance, deliberately feeds her Butterfly’s Dust—and only by appearing for her daily antidote will she delay an agonizing death from the poison.

As Yelena tries to escape her new dilemma, disasters keep mounting. Rebels plot to seize Ixia and Yelena develops magical powers she can’t control. Her life is threatened again and choices must be made. But this time the outcomes aren’t so clear…

2 meninger om “Cover Release: Soulfinders #2: Night Study

Skriv et svar

