Fem efterårsbøger jeg har forudbestilt

Pengene er små, men visse bøger skal der simpelthen være plads i budgettet til at forudbestille. De skal være mine. Punktum! Og det kan ikke vente! I kender det garanteret, jeg er sikker på jeg ikke er den eneste som har en del preorders liggende – mine er som regel hos bookdepository, jeg synes tit der er penge at spare på deres preorders. Jeg har oplevet at få 50% rabat ved at forudbestille flere af Jennifer L. Armentrouts bøger for eksempel.

23518816

Den første her har jeg forudbestilt fra saxo.com. Jeg elsker Kenneth Bøgh Andersens serie om Den Store Djævlekrig, og denne 5. bog skulle egentlig aldrig have eksisteret. Men nu kommer den, OG JEG ER SÅ MEGET OPPE OG KØRE OVER DET! Kom nuuuu bog! Den udkommer 15. September.

24903031

Den næste bog er bog 1 i Black Dagger Brotherhood spin-off-serien Black Dagger Legacy. Den forudbestilte jeg på bookdepository, og på nuværende tidspunkt kan den stadig forudbestilles til sølle 54 kroner. Den er et must read for mig, og helt ærligt, 54 kroner for en ny udgivelse? Yes please! Blood Kiss udkommer 1. December.

13206900

Jeg har også forudbestilt 4. og sidste bog i Lunar Chronicles-serien af Marissa Meyer. Jeg har ikke læst Fairest (og har ikke behov for det. Stop nu de fucking companion novels/short stories forfattere!), men den her glæder jeg mig afsindigt til! Winter udkommer 12. November.

24585267

The Jewel var en af de bedste bøger jeg læste sidste år, og jeg kunne slet ikke forene mig med tanken om at skulle vente med at læse videre i serien. Must. Have. This. Book. Den her har jeg forudbestilt fra bookdepository for sølle 65 danske kroner. Den udkommer 6. Oktober.

23848145

Og så måtte jeg selvfølgelig også forudbestille den her. 4. bog i Sarah J. Maas’ fantasyserie, hvor 3. bog totalt slog benene væk under mig. Så go’! Queen of Shadows udkommer 1/9 2015.

5 meninger om “Fem efterårsbøger jeg har forudbestilt

  1. Winter skal jeg helt klart også læse. Jeg tror dog ikke, jeg forudbestiller den men blot venter, til den er udkommet. Og Kenneth Bøghs nye bog skal jeg selvfølgelig også læse🙂

    Mvh.
    Den lille Bogblog

Skriv et svar

