Cover Release: Age of Legends #3: Forest of Ruin

Holy crap-a-moly! Det her cover er cover-perfektion. Det er perfekt. Seriøst. Jeg hr ikke engang læst serien og var egentlig kun semi-interesseret, en efter det her cover blev frigivet, så er jeg blevet monster hooked på at læse trilogien. Jeg kan bare så godt lide pæne bøger, og selvom det er ulogisk er jeg ltid sikker på, at hvis bogen er pæn så må indholdet også være godt. Det ved vi jo godt ikke passer, men det fatter min hjerne ikke. Anyway, serien er nu på min insta-buy-liste, når jeg om halvandet års tid er færdig med udannelse og får job (og penge!). Lange udsigter, men hey, what can you do. Hus på SU er ikke en pengemaskine, hvis nogen er i tvivl. Jeg har tilladt mig fem preorders fra Book Depository i løbet af året, men mere om det i et senere indæg. For nu, lad os tage 2 minutter stilhed for det her fucking fantastiske cover:

25174874

My Oh My, det cover❤ Drage, sne, magi, awesomehed. Jeg er solgt. Dragen er awesome, farverne er awesome, baggrunden er awesome. Titlen er awesome! It’s an awesome-fest!

Jeg var egentlig ikke vildt over-the-moon for coveret til første bog. Coveret til anden bog var virkelig pænt, men det her tager godt nok prisen for pæneste cover ever. Jeg var heller ikke super interesseret i at læse trilogien, før jeg så det her cover. Vildt overfladisk, men coveret giver mig bare en helt anden feel fra serien end jeg havde før.

kelleyfantasty

Kelley Armstrong har skrevet to trilogier som jeg har læst, begge YA paranormal Romance. Begge serier jeg har været ret begejstret for, især Darknees-Rising-trilogien, som er en sequel-trilogi til The Darkest Powers. Begge trilogier er btw oversat til dansk, mens denne endnu ikke er oversat.

17236366

In the Forest of the Dead, where the empire’s worst criminals are exiled, twin sisters Moria and Ashyn are charged with a dangerous task. For they are the Keeper and the Seeker, and each year they must quiet the enraged souls of the damned.

Only this year, the souls will not be quieted.

Ambushed and separated by an ancient evil, the sisters’ journey to find each other sends them far from the only home they’ve ever known. Accompanied by a stubborn imperial guard and a dashing condemned thief, the girls cross a once-empty wasteland, now filled with reawakened monsters of legend, as they travel to warn the emperor. But a terrible secret awaits them at court—one that will alter the balance of their world forever.

 

Skriv et svar

