Cover Release: Black Dagger Brotherhood #14: The Beast

Normalt ville jeg ikke vise det her cover, fordi det er det amerikanske – og jeg har hele serien med UK covers. Men det her cover, muuums! Jeg håbede måske lidt, at coveret til UK-udgaven ville minde om, bare en lille bitte smule. Pretty please.

25293695

Jeg ved godt, det er mega cheesy og et typisk romance.cover, men hold nu kæft hvor jeg elsker det! Jeg har lyst til at storme hen og gnubbe mig op ad ham lige der i regnen, haha😀 Armen altså, I love it! Bogen udkommer til april næste år, og er 14. bog i Black Dagger Brotherhood-serien. I denne her er der gensyn med Rhage og Mary (Rhaaage <3), og jeg glæder mig!

De amerikanske covers til serien synes jeg virkelig er rædderlige. Urgh. Måske med undtagelse af coveret til bog 13 synes jeg, de er meget intetsigende og kedsommelige at se på.

download

 

 

De UK covers kunne da også være mere spændende, men overall kan jeg egentlig godt lide dem. Der sker da i hvert fald mere end på de amerikanske.

JR-Ward-covers

Serien begynder med bogen Dark Lover, som er oversat til dansk med titlen Vampyrkongen. Indtil videre er der udkommet fem af bøgerne på dansk, og bog 6 udkommer til november. På engelsk er der også en spin-off-serie undervejs, hvor første bog udkommer til December. Derudover er der også en engle-serie sat i samme univers som Black Dagger Brotherhood. Den hedder Fallen Angels og er på 6 bøger. Men som sagt, så er det Dark Lover eller Vampyrkongen man skal starte med, hvis man har lyst til at give serien et go – og det anbefaler jeg i øvrigt at man gør.❤ this series!

1226316

In the shadows of the night in Caldwell, New York, there’s a deadly turf war going on between vampires and their slayers. There exists a secret band of brothers like no other-six vampire warriors, defenders of their race. Yet none of them relishes killing more than Wrath, the leader of The Black Dagger Brotherhood.

The only purebred vampire left on earth, Wrath has a score to settle with the slayers who murdered his parents centuries ago. But, when one of his most trusted fighters is killed-leaving his half-breed daughter unaware of his existence or her fate-Wrath must usher her into the world of the undead-a world of sensuality beyond her wildest dreams.

 

2 meninger om “Cover Release: Black Dagger Brotherhood #14: The Beast

Skriv et svar

