Bookeaters Convention 2015

Det er ved at være noget tid siden jeg modtog den her mail, men alting til sin tid. Det er i hvert fald et arranegemtn jeg gerne lige il slå et slag for, og som jeg selv regner med at skulle deltage i. For mit vedkommende bliver det nok i Odense, men nu må vi se, hvordan det passer med datoerne senere på året.

Udklip

Sæt kryds i kalenderen d. 28.11. 2015 & 5.12. 2015!

Så er vi klar med årets tidlige julegave til dig: Bookeaters Convention . Bookeaters Convention er en alternativ litteraturfestival for unge udviklet af unge og arrangeret af unge. På Convention’s vil vi præsentere  en blanding af fede workshop og spændende forfattere og kunstnere. Det finder sted i Odense d. 28.11.2015 og i Holstebro d. 5.12.2015. Billetprisen bliver 50 kr og der bliver åbnet op for billetsalget på www.place2book.dk i eftersommeren.
Som en kæmpebonus kan vi år også tilbyde 18 gratisTalentcamps i Bookeater-bibliotekerne inden for forfatterhåndværk, tegnehåndværk m.v. Huske at åbne de nyhedsbreve vi sender efterhånden som der bliver åbnet op for tilmelding til de enkelte Talentcamps. Talentcamps afvikles i Odense, Fredericia, Hedensted, Viborg, Holstebro og Aalborg.
https://www.facebook.com/BookEatersCon

6 meninger om “Bookeaters Convention 2015

    1. Det kan også være det ender med at blive Holstebro for mig, det kommer lidt an på min arbejdsplan😛 Holstebro vs Odense er cirka lige langt for mig anyways

Skriv et svar

