Nyt På Reolen #88: Hovsa, det var ikke meningen

Ind imellem sker der jo det, at man falder over en boghandel, kommer til at gå ind og ender med at komme ud med en bog (eller flere bøger), selvom man egentlig ikke skulle have noget.

Det skete for mig i uge 28, mens jeg var i sommerhus med manden og hans familie. Vi tog en smut til Skagen en dag, og der lå jo søreme lige en boghandel! Man må jo liiige ind og kigge, men jeg regnede nu ikke rigtig med, at de havde noget jeg sådan havde lyst til at købe, for forretningen var ikke så stor, hvilket som regel betyder at de kun har bøger som jeg allerede har eller har læst eller slet ikke er interesseret i. Så jeg var rimelig overrasket over et OK udvalg af engelske bøger, hvoraf der var flere søde YA sommerbøger iblandt. Jeg fandt faktisk en 4-5 stykker jeg godt kunne have tænkt mig, men eftersom alle mine penge for tiden befinder sig i en form af musten, isolering eller gulvvarmeslange, så blev jeg simpelthen nødt til at begrænse mig.

Jeg endte med af købe The Duff af Kody Keplinger, en bog som jeg længe gerne har villet læse, og som jeg var sikker på var en god high school-romance med drama og dertilhørende forviklinger.

IMG_20150708_191608

Jeg har allerede læst og anmeldt den, og wauw hvor var den god! Den var meget bedre end jeg havde troet, selvom mine forventninger egentlig allerede var høje fra starten. Jeg slugte den på ingen tid, og har allerede lyst til at læse den igen! Og så har den alle tiders gule ryg – det kan man ikke så på billedet, men den liver op på bogreolen!

2 meninger om “Nyt På Reolen #88: Hovsa, det var ikke meningen

Skriv et svar

