Cover Release: Starbound #3: Their Fractured Light

Jeg har ikke læst nogen af bøgerne i den her trilogi, men jeg har faktisk kun hørt godt om den, og eftersom den er sci-fi er det nok til at jeg er interesseret. Og coverne er fantastiske!

13138736

SOOO PRETTY❤. Pæn kjole, blå og lille farver og så er jeg solgt! Indrømmet, pigens bevægelser ser lidt mannequin-agtige ud, men årh jeg synes den kjole er pæn! Den passer perfekt til hendes lyse hår, og fyren har nogle virkelig flotte tatoveringer der titter ud af ærmerne, hvilket jeg synes er super sexet! Jeg elsker måden pigen nærmest gløder på, med den der mørkrøde baggrund. SÅ pænt!

serie

Sammen ser serien også helt fantastisk ud! Det eneste jeg måske ville ønske var, at skriften på titlerne havde været en anelse mindre, for når man ser dem ved siden af hinanden på den måde er det svært at læse titlen, fordi baggrunden er så funklende og farverig. Men bøgerne passer super sammen, og i det mindste har man beholdt coverstilen hele vejen gennem bøgerne.

13138635

Luxury spaceliner Icarus suddenly plummets from hyperspace into the nearest planet. Lilac LaRoux and Tarver Merendsen survive — alone. Lilac is the daughter of the richest man in the universe. Tarver comes from nothing, a cynical war hero. Both journey across the eerie deserted terrain for help. Everything changes when they uncover the truth.

The Starbound Trilogy: Three worlds. Three love stories. One enemy.

4 meninger om “Cover Release: Starbound #3: Their Fractured Light

  1. Jeg har de to første stående, men har endnu ikke fået dem læst. De flotte forsider var uden tvivl det der fik mig til at købe dem og jeg skal helt sikkert også have den tredje bog.

    1. Jeg køber også nogle gange bøger bare på coveret. Nogle gange er det en succes, og andre gange lever bogen bare ikke op til coveret😛 Men dem her synes jeg virkelig er fine!

Skriv et svar

