Giveaway Vinder!

Nu var det jo ikke helt tilfældigt, at jeg afsluttede konkurrencen allerede den 24. Juni. Det er nemlig der jeg har sidste eksamen, så det skal da også fejres med at udtrække en vinder!

Efter at have gennemgået kommentarerne, fjernet dobbelt-kommentarer og den slags, var der 33 kommentarer tilbage. Og i har selvfølgelig alle sammen ret, Plusbog.dk er e-mærket!

Jeg har brugt random.org til at trække et tilfældigt nummer ud af de 33, og resultatet blev:

konkurrencevinder

Kommentar 22, hvilket er Rikke Meldgaard! Jeg har sendt dig en mail, og jeg håber du vil synes om bogen – jeg har ikke selv læst den endnu, men den står på min sommer-tbr!

20150617_100155

Skriv et svar

