Nyt På Reolen #85: Fødselsdagsbøgerne

Som inkarneret og velkendt bogorm i familien er det virkelig sjældent jeg ikke får bøger i fødselsdagsgave og julegave – og jeg elsker at få bøger i gave! Jeg er typen der planlægger fremtidige bogkøb ned til mindste detalje, men nogle gange er det bare fedt at åbne en pakke og blive overrasket over, hvad der gemmer sig indeni af fremtidige eventyr og læseglæder.

Min veninde Alana og jeg har lavet en aftale om, at vi giver hinanden bøger til jul og fødselsdag, og i år var ingen undtagelse. Jeg plejer at købe strikke- eller hæklebøger til hende, for hun er vild med både at strikke og hækle. Jeg kan ikke finde ud af det, men til gengæld er jeg skrap til korsstingsbroderi, som jeg gør en del i juletiden især.

Nå, men det var bøgerne det skulle handle om, og i år fik jeg to bøger i fødselsdagsgave, begge fra Alana:

20150623_164504

Rae Carson: Fire And Thorns #1: The Girl Of Fire & Thorns

Tamora Pierce: De Udødelige #1: Vild Magi

Jeg vidste godt, at den ene pakke indeholdt en Tamora-bog, for Alana vil gerne støtte mig i min nyfundne interesse i Tamoras bøger, men den engelske var en total overraskelse. Glæder mig sindssygt meget til at læse den, det er fantasy som jeg kun har hørt godt om.

3 meninger om “Nyt På Reolen #85: Fødselsdagsbøgerne

  1. Er glad for du kan bruge dem :D(især nu når jeg er skyld i din nye interesse i Tamoras bøger hehe ;D), er os især spændt på at læse anmeldsen af den engelske for den lyder spændene,så måske hvis den er god at den ryger på årets ønskeliste til jul😀

Skriv et svar

