Cover Release: Sky Fall #3: Let The Wind Rise

17893078

Det her er faktisk et rigtig fint cover! Jeg bliver draget ind af den action og bevægelse der er, og måden det er lavet på hvor man ser dem bagfra får mig til at spekulere på, hvad de kæmper imod. Farverne er super flotte, jeg får sådan en solopgang/ny begyndelse-fornemmelse fra det, og det kan jeg godt lide!

skyfall1

Til gengæld passer de tre covers overhovedet ikke sammen. Det her er de amerikanske covers, og det orange er da helt hul i hovedet sammen med de to blå. Det orange cover er virkelig flot i sig selv, men sat ved siden af det blå cover, så bliver den orange sådan helt sygelig. Øv.

skyfall2

De ser til gengæld noget bedre ud sammen med den engelske UK-cover for den første bog. Jeg tror, at farverne for bog to og tre er lige lovlig tæt på hinandan, så det ser ud som om de flyder sammen på en lidt træls måde, fordi farven på bog et er helt anderledes. Men det ser i hvert fald meget bedre ud med det lysrøde/lilla cover synes jeg.

17980299

Vane Weston should have died in the category-five tornado that killed his parents. Instead, he woke up in a pile of rubble with no memories of his past – except one: a beautiful, dark-haired girl standing in the winds. She swept through his dreams ever since, and he clings to the hope that she’s real.

Audra is real, but she isn’t human. She’s a sylph, an air elemental who can walk on the wind, translate its alluring songs, even twist it into a weapon. She’s also a guardian – Vane’s guardian – and has sworn an oath to protect him at all costs.

When a hasty mistake reveals their location to the enemy who murdered both their families, Audra has just days to help Vane unlock his memories. And as the storm winds gather, Audra and Vane start to realize that the greatest danger might not be the warriors coming to destroy them, but the forbidden romance growing between them.

2 meninger om “Cover Release: Sky Fall #3: Let The Wind Rise

  1. Coveret i sig selv er sådan ganske ok, men det passer jo slet ikke til de to andre?! Hvad sker der for skrifttypen? Nej nej nej altså😦 Jeg har det orange cover og har ventet på den sidste udkom så jeg kunne købe 2+3, men nu overvejer jeg da godt nok at nr. 3 skal på Kindle. Øv😦

    1. Jeg synes det kunne være værre – i det mindste er den ikke neongrøn med titel i blokbogstaver, haha😛 Men nej, man kan ikke ligefrem påstå at de passer sammen – bog 3 har vist også været noget tid undervejs hvis jeg husker rigtigt, så måske har de lavet et cover redesign i mellemtiden ..

Skriv et svar

