Cover Release: Twisted Tales #1: A Whole New World

Den her bog er nok min mest ventede udgivelse i år. Er du gal, hvor vil jeg bare virkelig gerne læse den her bog! Den lyder fantastisk, og coveret er også endelig blevet frigivet.

a whole new world

Jeg må indrømme jeg er lidt skuffet. Jeg synes ikke rigtig coveret siger mig noget, det er bare et cover. Jeg føler mig ikke draget af det, og jeg synes egentlig heller ikke det er specielt pænt. Det eneste positive er skrifttypen, den er virkelig fin! Jeg er stadig hooked på at læse bogen, men jeg ville virkelig ønske den var pænere.

Bagsideteksten:

Welcome to a new YA series that reimagines classic Disney stories in surprising new ways. Each book asks the question: What if one key moment from a familiar Disney film was changed? This dark and daring version of Aladdin twists the original story with the question: What if Jafar was the first one to summon the Genie?

When Jafar steals the Genie’s lamp, he uses his first two wishes to become sultan and the most powerful sorcerer in the world. Agrabah lives in fear, waiting for his third and final wish.To stop the power-mad ruler, Aladdin and the deposed Princess Jasmine must unite the people of Agrabah in rebellion. But soon their fight for freedom threatens to tear the kingdom apart in a costly civil war.

What happens next? A Street Rat becomes a leader. A princess becomes a revolutionary. And readers will never look at the story of Aladdin in the same way again.

5 meninger om “Cover Release: Twisted Tales #1: A Whole New World

  1. Det blev så lige en Kindle-bog for mig – det der cover er bare SÅ kedeligt og ligegyldigt og det er på ingen måde specielt nok til at optage plads på mine hylder. Men bogen skal dælme stadig læses😀

  2. Åh, det var godt nok på tide med et cover!

    Jeg ved dog ikke helt hvad jeg skal synes … Måske det er af den slags, der skal vokse lidt på én …

  3. Anne Nikoline

    Jeg synes nu ellers det er en rigtig flot forside, men jeg har heller ikke ikke noget forhold til bogen, så hvis du forventede noget andet, kan jeg godt forstå din skuffelse.

    Men bogens indhold lyder nu meget spændende!

Skriv et svar

