Mockingjay pt. 2 trailer – SÅ er den her endelig!

Og OMG hvor er den awesome! Jeg var lidt bekymret, for jeg synes helt klart at den sidste halvdel af MOckingjay (eller Oprør som den hedder på dansk) er den svageste del af alle bøger til sammen. Men her får de det til at se virkelig godt ud, og jeg glæder mig helt afsindigt til at se filmen. Jeg er spændt på, hvor meget de har ændret, men so far ser den fantastisk ud!

5 meninger om “Mockingjay pt. 2 trailer – SÅ er den her endelig!

      1. Lidt ja, men også bare rent visuelt er jeg så spændt på at se alle kampscenerne, for i bogen virker det hele til at gå meget hurtigt, så jeg er spændt på at se hvor langt de kan trække det på film.

      2. Jeg tænker, at de nok har bygget noget mere på dem på en eller anden måde, hvilket egentlig er OK med mig – for det går liiidt for stærkt i bogen synes jeg, det bliver meget forjaget i den sidste halvdel af bogen.

Skriv et svar

