The Maze Runner #2: The Scorch Trials trailer

Jeg var ikke super vild med bogen The Maze Runner. Jeg synes ikke der var super meget der gav mening, og var egentlig slet ikke solgt på konceptet. Jeg tog i biffen for at se filmen, men det var egentlig kun fordi jeg havde et par venner som havde læst bogen og synes den var fantastisk, og så ville de selvfølgelig gerne se filmen.

Filmen overraskede mig faktisk positivt. Jeg synes stadig plottet har nogle temmelig grimme huller, og der er mange ting jeg manglede at få forklaret. Men helt ærligt, så var jeg godt underholdt, jeg kedede mig ikke eller tænkte over plothuller mens jeg så filmen. Det var nu heller ikke en af de bedste film jeg har set, men den var god.

Der har været en masse hype og forventning angående traileren til film to, men jeg var sådan lidt meh omkring den. Film et var da god, men så var det også det. Men så så jeg traileren til film to, og nu glæder jeg mig faktisk til at se toeren! Jeg har ikke læst bog to, så jeg har ingen idé om, hvorvidt filmen holder sig til bogen eller ej, men nu er jeg faktisk vældig interesseret i at se filmen! Jeg synes, traileren får den til at virke spændende, med en god potion action og mysterie – og nogle svar forhåbentlig?

 

En mening om “The Maze Runner #2: The Scorch Trials trailer

Skriv et svar

