Nyt På Reolen #83: Fra en Bogblogger

For nogle uger siden (tror jeg det er, man mister tidsfornemmelsen i projektperioder synes jeg.) solgte Sabrina ud af sine bøger, og jeg valgte 6 styks, som jeg godt kunne tænke mig. Det blev denne stak:

2015-05-18 16.35.26

Jeg har aldrig rigtig været interesseret i Josefine Ottesens Det Døde Land-trilogi før, men for nogle måneder siden hørte jeg hendes Krigeren-trilogi på lydbog. Den serie kender jeg, og har læst dem maaange gange, og pludselig fik jeg lyst til at forsøge mig med noget andet af hende. Jeg læste bagsidetekster på Goodreads, og så blev jeg virkelig interesseret i den her serie! Så meget at jeg glemte at tilføje dem til min TBR på goodreads, fordi jeg havde travlt med at læse anmeldelser af bog 1. Hov. Nå, men nu er hele trilogien min.

Jeg valgte også de første tre bøger i Alyson Noëls Soul Seekers-serie, som består af fire bøger. Også en serie jeg har været interesseret i længe, og som har super fine covers.

2015-05-18 16.36.29

Josefine Ottesen: Det Døde Land #1: Golak

Josefine Ottesen: Det Døde Land #2: Genfødt

Josefine Ottesen: Det Døde Land #3: Gudløs

2015-05-18 16.36.02

Alyson Noël: Soul Seekers #1: Skæbnekald

Alyson Noël: Soul Seekers #2: Ekko

Alyson Noël: Soul Seekers #3: Mystikeren

Soul Seekers-serien består af fire bøger, og den 4. er også udkommet på dansk. Den hedder Nye Horisonter, og jeg må fat i den på et tidspunkt, så jeg har dem alle fire.

4 meninger om “Nyt På Reolen #83: Fra en Bogblogger

  1. Ih, jeg synes simpelthen at det er så fint at vi har fået sådan en ordning med at sælge billigt til hinanden på kryds og tværs. Jeg glædes hver gang over at mine aflagte bøger finder nye, gode hjem. Og at andres også gør.🙂

    1. Ja, bliver så skuffet hver gang jeg misser at en anden bogblogger sælger ud, fordi jeg har glemt at tjekke Twitter😀 Bogbloggere har tit så meget andet end bare bestsellerne til salg😛

Skriv et svar

