Cover release: De nye Mortal Instruments + Infernal Devices covers

Jeg synes måske ikke rigtig det var nødvendigt med nye covers. De forrige var jo pæne, både for The Mortal Instruments og The Infernal devices. Men jeg er faktisk meget positivt overrasket over de nye Mortal Instruments-covers.

tmi1to3

tmi4to6

Jeg synes de er meget flottere end de gamle covers. Her er action på den gode måde, og især bog 4 og 5 er virkelig intense og dragende. Farverne er flotte, og det hele passer sammen.

Til gengæld synes jeg The Infernal Devices ser knap så pæne ud. Faktisk synes jeg det er et skridt nedad fra de originale covers, som jeg synes virkelig godt om.

id

Meh. Mere er der nok ikke at sige om det. Jojo, de passer udmærket med The Mortal Instruments-bøgernes nye covers, meeen. Meh.

Det er i øvrigt i Juni, at 6. og sidste bog i The Mortal Instruments udkommer på dansk.

6 meninger om “Cover release: De nye Mortal Instruments + Infernal Devices covers

  1. Irene

    Jeg synes rent ud sagt de er hæslige. De minder alt for meget om dårlig lufthavnslitteratur og hvis de var kommet med de her covers originalt, så havde jeg ikke læst dem, end ikke kigget på dem.😐

    1. Sjovt at man kan have så forskellige følelser til covers😀 Jeg kan godt lide farverne og den måde de bliver brugt på. Får sådan lidt en swirling-magic-følelse. Men Malene H linker i sin kommentar til en udgave af bøgerne som faktisk er meget flottere end dem her! Synes jeg i hvert fald😛 Kan godt lidt se det, at de har sådan et billig-mass-market-look over sig.

  2. Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår trangen til nye covers. SÅ gammel er den serie heller ikke, at den trænger til opdatering allerede. De gamle covers var fine, men det synes jeg nu egentlig også de nye er. Hverken gamle eller nye får mig helt op af stolen af begejstring, men jeg hader dem ikke.😛

    1. Jeg kan godt se hvad du mener – især set i lyset af, at Cassandra Clare virker som om hun bare malker succesen. Jeg kan meget bedre lide de nye covers end de gamle dog! meget mere kapow-faktor for mig😀 Synes også man burde slappe af med nye udgaver af harry Potter. Hvor mange findes der ikke efterhånden? Er der virkelig brug for 240956758 forskellige box sets og 28725 specialudgaver?

Skriv et svar

