Nyt På reolen #81: En Længe Ventet Preorder

Jeg elskede The Selection, og jeg var også vild med både bog 2 og 3, The Elite og The One. Da jeg hørte at der kom en efterfølger, hvor man følger næste generation, var jeg skeptisk. Men efterhånden blev jeg mere og mere solgt på idéen, især efter slutningen på The One, og begyndte at glæde mig. Jeg har ventet længe på den her bog, og læste hele bogen samme dag som den landede i postkassen. Og den er i øvrigt sindssygt god!

Det er selvfølgelig The Heir jeg snakker om, 4. bog i Kiera Cass’ Selection-serie.

2015-05-13 14.35.49

Jeg forudbestiller normalt fra Book Depository, men denne gang tænkte jeg at jeg ville prøve at bestille fra Wordery i stedet, fordi de havde billigere priser og kortere leveringstid. Bogen kom på den 7. hverdag efter udgivelse, og prisen var 25 kr lavere end hos bookdepository, så der var ikke noget at klage over der. Det eneste der lige manglede var et bogmærke som hos Book Depository, haha😛

Og kan vi så i øvrigt ikke lige tage et øjebliks stilhed for det her cover? GUD hvor er det pæææænt❤ Elsker kjoler, elsker bling, elsker farven blå, så det er det perfekte cover for mig det her. So pretty❤

Skriv et svar

