Covers Fra Hele Verden #21: Lux #1: Obsidian

Lux-serien er en af de serier jeg var vild med hele vejen igennem, men hvor jeg især var fuldstændig fortabt i den første bog. Jeg synes egentlig ikke det oprindelige cover er specielt pænt – det er det første i første række og også den ud gave jeg har. Synes farven er lidt for muggengrøn. Nå, men det blev ikke bedre da man bestemte sig for at genudgive serien i en bind-up-udgave med bog 1+2 i samme bog. Det er cover nummer 3 i 3. række.

1

2

3

Jeg er faktisk helt klart mest til coverne i 2. række. Jeg synes alle tre er fine på hver deres måde, især det tyske, som er cover nummer to i 2. række. Det kan godt være det ikke lige skriger paranormal romance involving aliens, men jeg synes det er pææænt. Det første cover i 2. række er jeg egentlig også ret vild med, selvom fyr+pige på coveret er brugt lige rigeligt. Jeg synes bare det fungerer godt her. Til gengæld er det midterste cover i 3. række virkelig sært. Den øverste halvdel ser totalt underligt ud.

6 meninger om “Covers Fra Hele Verden #21: Lux #1: Obsidian

  1. Irene

    Er det en bil på hovedet i et træ?! Det ligner noget fra Harry Potter med slagpoplen😛 Sært cover. Jeg er enig, det tyske er virkelig pænt🙂

  2. Den her serie har virkelig nogle grimme covers! Og det er så ærgerligt, for den er så god!
    Mit favorit er nok det samme som dig, det tyske. Og så det ved siden af med stenen, hvor titlen måske bare havde været skrevet med en anden skrifttype

Skriv et svar

