Lånt på Biblioteket #4: The Immortals #2: Wolfspeaker

Det er lidt forsinket det her, for jeg har faktisk allerede læst bogen. Jeg synes ikke den var nær så god som sin forgænger, men til gengæld fik jeg mod på at prøve den danske oversættelse af bog 3, for jeg blev faktisk lidt træt af sproget hen ad vejen, så måske en oversættelse var bedre? Jeg kunne jo rigtig godt lide Alanna-serien, som jeg læste på dansk.

Noget helt andet er, at det her faktisk er en rigtig pæn udgave af bogen. Normalt er tegnede forsider ikke mig, men her synes jeg virkelig den er flot!

2015-04-01 10.38.02

Skriv et svar

