Covers Fra Hele Verden #20: Nightshade

Nightshade var en af de første paranormal romance-bøger jeg læste efter Twilight, og jeg må indrømme jeg først læste den fordi coveret var fantastisk. Jeg endte med at elske bogen, og jeg synes stadig det oprindelige cover – det som de også har brugt på den danske oversættelse – er sindssygt pænt!

1

2

3

4

Faktisk synes jeg langt de fleste af coverne er super fine! Mange har beholdt en eller anden version af det originale cover, som er nr. 1 i første række, og det gælder som sagt også den danske oversættelse, som er nummer tre i anden række. Det er klart mit favoritcover, men jeg synes også det tyske (det må det være), som er nummer et i fjerde række er virkelig fint! Selvom jeg måske mere tænker fantasy end paranormal når jeg ser det. De to sidste covers i sidste række er mindre heldige, især det sidste ligner en eller anden billigkrimi-forside og ikke rigtig en YA paranormal Romance.

2 meninger om “Covers Fra Hele Verden #20: Nightshade

  1. Hvor er det sjovt at forsiderne er så forskellige! Jeg er helt klart størst fan af den danske udgivelse, eller nr. 1, række 1 og så er jeg fuldstændig enig i, at de sidste to udgaver er knap så heldige. Hvis de bøger stod på reolen i boghandleren, ville jeg uden tvivl gå direkte forbi dem, simpelthen fordi de bare skriger “krimi” i mine øjne.😮

Skriv et svar

