Cover Release: The Lunar Chronicles #4: Winter

The Lunar Chronicles er en af de serier, som jeg er virkelig investeret i. En af dem, hvor man veeenter på næste bog, glæder sig, læser bagsidetekst til den kommende bog igen og igen og spændt afventer et cover.Og især for lige den her serie har jeg virkelig ventet på det cover. Resten af seriens covers er fantastiske, og selvom coveret til Fairest, som er bog #3.5, ikke rigtig passer med de andre, så er det virkelig fedt alligevel! Nu er coveret til bog 4 så endelig kommet, og det min absolutte favorit. SÅ pænt!

4

Er du sindssyg hvor er det pænt! Og ikke nok med det, jeg får den vildeste intense fornemmelse når jeg kigger på det, en fornemmelse af dommedag og afslutning og da-da-da-daaaaaammm, hvir i forstår hvad jeg mener, og det kunne jo ikke være bedre, når det nu er 4. og sidste bog i serien. Jeg er vild med skrifttypen de har brugt til titlen – det har jeg været hele serien igennem, og det er helt sikkert også en vinder her. Jeg elsker den mørkeblå baggrund og det røde æble, og de der strejf af hvidt rundt om får det til at se ud som om det gløder, og det virkelig fedt ud! Winter udkommer først til November, og det er en af de få bøger jeg har planer om at købe i år.

series

1

Here is the stunning conclusion to the national bestselling Lunar Chronicles, inspired by Snow White.

When Princess Winter was thirteen, the rumor around the Lunar court was that her glamour would soon be even more breathtaking than that of her stepmother, Queen Levana. In a fit of jealousy, Levana disfigured Winter. Four years later, Winter has sworn off the use of her glamour altogether. Despite her scars, Winter’s natural beauty, her grace, and her gentleness are winning admiration from the Lunar people that no amount of mind-control could achieve.

Winter despises her stepmother, but has never dreamed of standing up to her. That is, until she realizes that she may be the only one with the power to confront the queen.

Can Cinder, Prince Kai, Scarlet, Wolf, Cress, Thorne, Princess Winter, and the palace guard Jacin find their happily ever afters? Fans will LOVE this amazing conclusion to the series.

 

 

6 meninger om “Cover Release: The Lunar Chronicles #4: Winter

  1. Den bog har jeg virkelig også bare ventet i evigheder på – eller sådan føles det i hvert fald. Og det her cover passer bare så godt med de andre. Det er den her slags der gør at man bare glæder sig endnu mere til bogen bliver udgivet.😀

  2. Argh, kommer den først til november? Nå… jeg skal jo også nå at læse Cress, men eftersom den netop er indkøbt, så går der næppe så lang tid, før jeg har slugt den😉

    Mvh.
    Den lille Bogblog

Skriv et svar

