Nyt På Reolen #77: Anmelder-eksemplarer fra Tellerup

For nogle uger siden efterhånden fik jeg en pakke fra Tellerup med en stak anmeldereksemplarer, men jeg har ventet med at vise dem, fordi der manglede en, nemlig Dæmondræberen #3: Revolution. Det viste sig at være fordi bøgerne har været en tur forbi forfatteren, som har skrevet en virkelig sød besked samt signeret bogen. Tusind tak Louise, det var alle tiders overraskelse!

2015-03-13 13.59.55

2015-03-13 14.00.02

2015-03-13 15.51.32-2

Louise Haiberg: Dæmondræberen #3: Revolution

2015-02-27 13.59.46

Jen Rex Laugen: Skovens Hemmelighed

Haidi Wigger Klaris: Dæmonherskerens Arving #1: Skyggernes Bog

6 meninger om “Nyt På Reolen #77: Anmelder-eksemplarer fra Tellerup

  1. Louise Haiberg

    Hi Hi, det var da så lidt og undskyld jeg forsinkede den.😉 Jeg ville bare så gerne signere anmeldereksemplarerne og heldigvis var Tellerup friske på at opfylde den besværlige forfatters bøn. Jeg havde også overvejet at undskyld på forhånd, men det ville jo lidt have ødelagt overraskelsen.
    Håber du kan lide Dominics historie.😉

    1. Jeg glæder mig til at læse trilogien! Jeg må indrømme, at jeg lidt har ventet på at bog 3 udkom før jeg gik i gang med den første, fordi alle synes de var fantastiske – og hvis jeg også er helt solgt, så kan jeg ikke holde ud at vente😛 Men nu hvor jeg har alle 3 er jeg SÅ klar til at møde Dominic! Jeg fornemmer han er en mulig ny bookish boyfriend.

      1. Louise Haiberg

        Hi Hi, jamen så håber jeg da, at du bliver helt solgt. Han har helt sikkert været min bookish boyfriend (og jeg havde fordelen at jeg kunne kaste ting efter ham, når han var lidt for meget en røv)😀 Hvis du ikke kan fordrage ham, så går det dog også nok. Han er helt sikkert en smagssag, hvilket jeg vidste allerede fra begyndelsen.
        Glæder mig til at høre, hvad du synes.😉

Skriv et svar

