Lånt På Biblioteket #3: The Immortals #1: Wild Magic

2015-03-13 10.41.04

Efter foredraget med Tamora Pierce til fantasyfestivalen i Esbjerg blev jeg fuldstændig hooked på at læse ALLE hendes bøger. Jeg havde den vildeste lyst til at gå hjem og bestille hele bundtet fra biblioteket med det samme, men efter at være kølet ned bestemte jeg mig for, at jeg jo nok hellere måtte nøjes med en ad gangen, og så i rækkefølge😛 Jeg har læst Alanna-serien, og den næste serie er De Udødelige, eller The Immortals på engelsk. Jeg bestilte den på engelsk, fordi jeg virkelig godt kunne tænke mig at læse hendes bøger på originalsproget – Alanna læste jeg jo på dansk. Jeg har allerede læst et kapitel, og jeg elsker den!

6 meninger om “Lånt På Biblioteket #3: The Immortals #1: Wild Magic

  1. Sagde det jo 😜 man kan kun elske de bøger, jeg er os bare lykkelig over jeg nu ejer de første 4 i cirkle serien,som jeg jo skulle havde læst for år siden,de er jo gode 😄

  2. Jeg gik hjem og købte 8 af hendes bøger i stedet haha😀 Jeg elsker bøgerne om Daine og Numair – især Numair har en helt speciel plads hos mig. Glæder mig til din anmeldelse🙂

Skriv et svar

