I morgen …

bogmesse

… Skal jeg til Fantasy Festival i Esbjerg! Og jeg glæder mig sindssygt meget! Dels fordi fantasy-genren jo er der jeg læser langt de fleste af mine bøger, og det er en genre som jeg virkelig elsker. Og så dels fordi jeg jo er gammel Liverollespiller. Jeg har ikke været aktiv i en del år nu, men jeg har været afsted meget da jeg var teenager. Jeg har også gjort en del i bordrollespil, Dungeons and Dragons for eksempel, og jeg spiller såmænd stadig Magic the Gathering ind imellem. Så den her festival er egentlig bare perfekt for mig, haha😛

Jeg skal afsted sammen med Alana og hendes datter. Vi skal kun afsted Lørdag, jeg har jo også skole og lektier at passe, så tre dage synes jeg ikke jeg turde sætte af til det. Når man kommer bagud med lektier er det altid en fandens kamp at komme ovenpå igen. Ud over messen har vi også købt billetter til foredraget med Tamora Pierce, og HOLY CRAP jeg glæder mig til det! Vi kører hjemmefra ved halv ni-tiden om morgenen, og vi regner med at finde noget aftensmad i Esbjerg et sted, og så ellers tøffe hjemad når vi engang er færdige med at proppe mad i hovedet. Oh, og jeg så glæder jeg mig forresten også til Tellerups stand! Håber virkelig de har den sidste Nattens Hus-bog med, selvom den jo egentlig ikke er udkommet endnu. Vil bare SÅ gerne læse den. Tellerup havde i øvrigt virkelig gode tilbud til Bogforum, så nu må vi se om der er noget jeg skal have med hjem.

Hvis i har lyst til at læse mere om festivalen, så kan i finde festivales facebookside her, og programmet her.

Er der nogen af jer der skal afsted?

9 meninger om “I morgen …

  1. Irene

    JEG GLÆDER MIG OGSÅ SINDSYGT MEGET!
    Jeg skal først se Tamora søndag, men nøj jeg er spændt på det. Glæder mig også meget til Tellerups stand🙂

      1. Det er en flot film. Ingen tvivl om det. Men der er godt nok også lavet mange ændringer i forhold til bogen. F.eks. synes jeg aldrig rigtigt at venskabet mellem Dina og Nico bygges op. Lige pludseligt er de bare bedste venner. Men ja, jeg har ret mange kommentarer så skriver nok lidt om det senere på bloggen.

      2. Glæder mig til det indlæg! Jeg er en af dem der aldrig rigtig var helt solgt på den, så er spændt på om filmen måske fanger mig bedre.

  2. Åh… jeg er så jaloux. Gid jeg ikke havde haft andre aftaler. Det lyder virkelig som en helt fantastisk festival.

    Og ihh.. ja jeg elskede rollespils tiden.❤ Det var en fantastisk tid, og jeg spiller faktisk stadigvæk ligesom dig Magic the Gathering engang imellem. :0)

Skriv et svar

