Lånt På Biblioteket #2: To All The Boys I’ve Loved Before

2015-03-04 08.17.20

To All the Boys I’ve Loved Before is the story of Lara Jean, who has never openly admitted her crushes, but instead wrote each boy a letter about how she felt, sealed it, and hid it in a box under her bed. But one day Lara Jean discovers that somehow her secret box of letters has been mailed, causing all her crushes from her past to confront her about the letters: her first kiss, the boy from summer camp, even her sister’s ex-boyfriend, Josh. As she learns to deal with her past loves face to face, Lara Jean discovers that something good may come out of these letters after all.

Er der nogen erfarne biblioteksgængere derude der kan forklare mig hvad der foregår? Da jeg reserverede den her bog gjorde jeg det via bibliotek.dk. Her kan man klikke ind og se, hvilke biblioteker der har bogen og hvor længe den er udlånt. Jeg reserverede denne med det samme, for jeg kunne se den tidligst blev tilgængelig for mig i August. Alligevel lå den til mig på biblioteket i går – det samme skete med Red Rising og The Martian, de kom også længe før de burde. Ikke fordi jeg beklager mig, men synes det er vildt sært😛 Under alle omstændigheder er jeg gået i gang med bogen, selvom jeg har en stak anmeldereksemplarer også, for jeg har jo kun bogen i fire uger. Jeg er omkring 35 sider inde, og jeg elsker den!

3 meninger om “Lånt På Biblioteket #2: To All The Boys I’ve Loved Before

  1. Bibliotekernes ventetid er baseret på at folk afleverer når lånet udløber, så hvis der er mange kopier i omløb og flere afleverer før tid, så går det hurtigere 😊

  2. Bibliotekernes ventetid er baseret på at folk afleverer når fristen for lånet udløber, så er der mange kopier i omløb og flere der afleverer før tid, så går det hurtigere 😊

    1. Nårh ja, selvfølgelig, det giver da god mening😀 Synes et halvt år er rimelig vildt, men hey, jeg klager ikke😀 Jeg afleverer jo også selv så snart jeg er færdig med bogen, så kan godt se det må hænge sådan sammen.

Skriv et svar

