Covers Fra Hele Verden #19: Nattens Hus#1: Vampyrens Mærke

De her indlæg er gået lidt i glemmebogen siden oktober, men nu fik jeg lyst til at lave et, so here we go. Nattens Hus er nok en serie man enten elsker eller hader, og for mig er coverne nok heller ikke de mest fantastiske. Jeg synes bedst om de danske covers faktisk, især fordi de er med mat overflade, og det ser super ud med mønstret og farverne. Serien er jo ret populær i mange lande, så der findes en del forskellige covers. Jeg har valgt nogle forskellige ud, men langt de fleste har beholdt det originale amerikanske cover.

1

2

3

 

Det danske cover er nummer et i forreste række. Min favorit er nok det pink, som vistnok er den engelske (UK) paperbackudgave. Synes farverne er rigtig fine. Det originale cover er nummer to i første række.

 

2 meninger om “Covers Fra Hele Verden #19: Nattens Hus#1: Vampyrens Mærke

Skriv et svar

