Cover Release: Penryn & The End Of Days #3: End of Days

18500665

Jeg tror, det her må være mit favoritcover i serien. Jeg er stadig lidt ked af, at der kun blev tre bøger i stedet for fem, men hey. Så længe bogen er god, så er det okay med mig. Og coveret er fantastisk, så jeg overlever. Jeg synes det her ser fantastisk eksplosivt ud (hvis man kan kalde et cover det). Jeg bliver draget til det, farverne og lyset og fjerene giver en følelse af noget vildt, noget stort. I love it.

endofdays

Jeg er lidt træt af, at skriften er anderledes og placeret anderledes på 3. bog, men det kan jo være det er anderledes på den internationale version af bogen. Under alle omstændigheder ser det fedt ud med de forskellige vinger på hvert cover. Bog 1, Angelfall, findes i øvrigt på dansk.

11500217

It’s been six weeks since the angels of the apocalypse destroyed the world as we know it. Only pockets of humanity remain.

Savage street gangs rule the day while fear and superstition rule the night.

When angels fly away with a helpless girl, her seventeen-year-old sister Penryn will do anything to get her back..

2 meninger om “Cover Release: Penryn & The End Of Days #3: End of Days

    1. Hej Stine. Jeg har ikke hørt noget, og jeg ved faktisk heller ikke om den danske oversættelse blev populær, men jeg skal nok give lyd fra mig når jeg ved noget🙂

Skriv et svar

