Nyt På Reolen #75: Et anmeldereksemplar og en købt

Jaja, jeg skal bruge biblioteket mere, stoppe med at købe bøger og blablabla. Og det er også rigtigt nok, men hver gang BookOutlet giver en 5$ rabatkode, som kan bruges uanset hvor meget du køber, så plejer jeg at slå til. Det betyder nemlig for det meste, at jeg kan få en hardcover til omkring 60-70 kroner, og det synes jeg er en rigtig god pris. Sådan en rabatkode kom der i midt januar, og det benyttede jeg mig af.

2015-02-07 11.30.32

Hos BookOutlet købte jeg My Faire Lady af Laura Wettersten, som er en YA contemporary, som foregår på en middelalderfestival. Den Som Tøver er et anmeldereksemplar fra Gyldendal UNG.

2 meninger om “Nyt På Reolen #75: Et anmeldereksemplar og en købt

Skriv et svar

