Ny Serie fra J. R. Ward – Mere Black Dagger Brotherhood, Mere af de Originale Brothers

J. R. Ward er forfatteren bag Black Dagger Brotherhood-serien, en serie som jeg elsker og aldrig bliver træt af. Jeg har lige læst bog 13 færdig som sidste bog i 2014, og NØJ den var god! Bog 14 udkommer nu her til marts, og serien kører endnu – så bog 14 bliver ikke den sidste.

J. R. Ward har også skrevet Fallen Angels-serien på 6 bøger, som også tager plads i samme univers (sort of) som Black Dagger Brotherhood, og der er også crossover mellem Black dagger-serien og Fallen Angels-serien. De kan dog stadig læses hver for sig, man er ikke tvunget til at læse i udgivelsesrækkefølge eller noget. Men man vil kunne genkende visse personer, steder og handlinger.

Nå, men J. R. Ward har lige annonceret en ny serie, som tager os tilbage de gode gamle Brothers. Butch, V, Rhage, Zhadist, alle de gode gamle gutter, som de første bøger handler om. Læs mere her.

Uddrag af hendes blogindlæg:

“I described to her a new series, where the BDB training center is reopened to a new cast of recruits, and THE ORIGINAL BROTHERS teach these FNUGs wassup. In the process of the new recruits falling in love and getting into a sh*t ton of trouble, THE ORIGINAL BROTHERS could be shown with their shellans, their Brothers, their people in the mansion, in a more prominent way than I’m able to do in the BDB books.”

Og det synes jeg egentlig lyder skide fantastisk! Det er præcis det jeg føler jeg ind imellem mangler i Black dagger Brotherhood-serien, og så længe hun ikke stopper den serie, men ligesom tilføjer mere via en ny serie, så er jeg hooked. Jeg tror, det bliver godt! Og den første bog i denne nye serie udkommer allerede til december.

 

5 meninger om “Ny Serie fra J. R. Ward – Mere Black Dagger Brotherhood, Mere af de Originale Brothers

  1. Jeg elskede den første bog i Blackdagger-serien, siden hen synes jeg at jeg har haft svingende succes med de næste par bind. Pt er jeg strandet ved bind 4. Jeg bliver simpelthen så TRÆT af at hun ikke kan fatte sig lidt i korthed. Jeg ender med at få varige rygskader af de bøger, og de fortsætter jo dæleme i en uendelighed, langt ud over hvad jeg synes er ok. Da jeg så samtidig opdagede at hun ændrede titlerne (var det ved bind 13?) gik jeg helt i sort. Nu er jeg bare gået i protest!😛

    1. Haha, jeg elsker mere eller mindre hele serien😀 Med visse undtagelser, for eksempel synes jeg bog 7 var for lang og brød mig ikke om “hovedpersonen”. Men jeg er så ret glad for de er så lange😛

Skriv et svar

