Nyt På Reolen #74: En bytter

Det er ikke helt slut med at tilføje bøger til hylderne herhjemme, selvom jeg gerne vil i gang med at bruge biblioteket noget mere. Til jul fik jeg to udgaver af Green Kitchen Stories-kogebogen, så jeg tænkte at jeg ville bytte den til tre bøger jeg virkelig gerne ville have.

2015-01-29 16.22.06

 

2015-01-29 16.22.18-1

Kimberly Derting: The Pledge #2: The Essence

Kimberly Derting: The Pledge #3: The Offering

Jeg kan virkelig godt lide de her covers! De matcher ikke den første bog i serien som jeg har, men det er okay. De ser ret godt ud sammen på hylden alligevel, og de to covers her er virkelig fine synes jeg. Især The Essence.

2015-01-29 16.22.33

Colleen Hoover: Maybe Someday

Jeg elsker elsker elsker det her cover❤ Bliver helt glad bare af at se på det❤ Maybe Someday er også en bog jeg har villet læse længe, og som jeg kun har hørt godt om.

4 meninger om “Nyt På Reolen #74: En bytter

  1. Åh, glæd dig til at læse “Maybe someday”! Den er evigt skøn og den playliste der er lavet dertil er mindst lige så dejlig. Jeg kan slet ikke læse bogens titel længere, uden at synge sangen inde i hovedet.😀

  2. Simone Hagemann

    Jeg er enig med Malene. Du skal virkelig glæde dig til “Maybe someday”! Det er simpelthen sådan en fantastisk bog😀

Skriv et svar

