Nyt på reolen #73: Man har vel lov at være Heldig

Når det her indlæg udkommer er vi i fuld gang med at flytte, men i starten af januar da jeg var i gang med at rydde op og pakke ned i alle de sager man altid samler sig, fandt jeg noget i min bonkasse. Jeg har en kasse, hvor jeg gemmer boner som det ville være en god idé at gemme, for eksempel på min computer, møbler og andre lidt dyrere ting, eller boner på julegaver og fødselsdagsgaver, hvis nu der skulle blive et eller andet. Nå, men jeg har ikke ryddet ud i kassen i tre år, så jeg mente det var på tide – og dér, mellem alle bonerne, lå der et tilgodebevis til den lokale brugtbogshandel, Bogcentralen. Og det var endda stadig gyldigt! Altså måtte jeg jo hellere få det brugt inden det udløb, så jeg smuttede en tur derned og kom hjem med fire bøger + tre Anders And-blade for de 90,- som tilgodebeviset lød på. Jeg bliver aldrig for gammel til Anders And.

2015-01-09 12.53.59

2015-01-09 12.54.22

 

Michael Scott: The Secrets of the Immortal Nicholas Flamel #1: The Alchemyst

Niklas Krog: En krigers Hjerte

2015-01-09 12.54.47

Chris Wooding: Broken Sky #1: Tusmørkekrigen

Chris Wooding: Broken Sky #2: Parakka Slår Til Igen

The Alchemyst har jeg engang forsøgt at læse på dansk, da jeg lånte den fra biblioteket, men jeg kom aldrig igennem den af en eller anden årsag. Men den stod der på hylden til 25 kr i rigtig flot hardback, og så tænkte jeg at nu ville jeg give den en chance til. En Krigers Hjerte kan jeg huske jeg lånte fra biblioteket da jeg var 12-13 år og ELSKEDE, så den ville jeg egentlig gerne læse igen. Broken Sky er en trilogi, men de havde kun de første to bøger, så dem snuppede jeg. Dem lånte jeg også fra biblioteket og husker som værende ret gode, så de måtte også med hjem.

8 meninger om “Nyt på reolen #73: Man har vel lov at være Heldig

  1. Broken Sky trilogien har min kæreste også købt brugt i vores lokale genbrugsbutik, Læsehesten. I Læsehesten har de faktisk haft mange af den samlede trilogi til salg, jeg ser den i hvert fald altid når jeg besøger butikken

    1. Ohhh, jeg ved der ligger en Læsehesten i Randers, hvor jeg oprindeligt er fra, så næste gang jeg er hjemme og besøge mine forældre, så kigger jeg lige forbi og ser om jeg kan støve 3’eren op.

  2. Åh jeg savner virkelig sådan en biks her hvor jeg bor! Måske jeg skulle spørge min mor om den nede hos dem stadig eksistere, så kunne jeg besøge den – jeg mener, dem – til sommer.😛

Skriv et svar

