Top 2014: De Knap Så Gode Bøger

Jeg synes det var lige agressivt nok at give indlægget overskriften “De Værste Bøger”. Altså, det er de jo for mig, men jeg synes lige vi skal slå fast, at bare fordi jeg ikke kunne lide dem betyder ikke, at det er rædderlige bøger som alle skal holde sig fra. Nej, jeg synes ikke de var gode, men derfor kan andre jo godt synes de er gode. Under alle omstændigheder er det disse fem bøger, som jeg brød mig allermindst om i år. Nogle af dem gjorde mig gal i skralden, andre kedede mig, og andre sagde mig bare ikke noget.

19678535

Samantha Young: Tale of Lunarmorte #2: River Cast

Det her er en af de bøger, som gjorde mig så gal at jeg havde lyst til at brænde bogen. Lucien, som er hovedpersonens love interest, er simpelthen så ondskabsfuld, led, idiotisk og kontrollerende, at jeg for min død ikke fatter, at nogen finder sig i ham, og jeg fatter endnu mindre af at hovedpersonen faktisk er forelsket i ham. Han er ondere end ond, og jeg fatter det ikke.

18630419

James Pattersom: Maximum Ride #1: Engleeksperimentet

Den her bog var en af dem som bare ikke var noget for mig. Jeg brød mig slet ikke om humoren, jeg synes den var klodset og kliché, og der var alt for meget action og for lidt forklaring. For mig, altså.

23565112

Martin Vinther Madsen: Slangestenen

Åh hvor ville jeg gerne kunne lide den her bog, men det kunne jeg bare ikke. Det hele føltes så opstillet og overdrevet, som om det var et skuespil og ikke noget der var virkeligt.

20698317

L. J. Smith: The Vampire Diaries #10: Skæbnetimen

Det eneste jeg vil sige om denne er, at de aldrig burde have fyret den rigtige L. J. Smith og ansat en ghostwriter i stedet.

15745753

Rainbow Rowell: Eleanor & park

Som den nok eneste på denne klode kunne jeg virkelig ikke lide den her bog. Eleanor var forfærdelig. For meget svælgen i selvmedlidenhed for mig.

2 meninger om “Top 2014: De Knap Så Gode Bøger

Skriv et svar

