Julens TBR-stak

I dag tager jeg officielt hjem på juleferie. Hjem til mine forældre i en lillebitte by nord for Randers. Der skal julehyggens (og eksamenslæses), men der skal også hyggelæses. Jeg tager altid en stak bøger med hjem, for jeg ved jeg ikke kan holde ud ikke at læse lidt, og som regel tager jeg også et par ekstra bøger med, selvom jeg godt ved jeg ikke kan nå at læse dem alle sammen. Man skal jo have lidt at vælge imellem ikke? I år er jeg afsted en uge, og jeg har samlet mig denne stak, som skal med hjem og være årets julelæsning.

Capture

Fra toppen er det:

Robin LaFevers: His Fair Assassin #1: Grave Mercy (genlæsning)

Robin LaFevers: His Fair Assassin #2: Dark Triumph (genlæsning)

Robin LaFevers: His Fair Assassin #3: Mortal Heart

Amy Ewing: The Lone City #1: The Jewel

Amber Lough: The Jinni Wars #1: The Fire Wish

Julie Kagawa: Talon #1: Talon

Jeg regner bestemt ikke med at kunne nå at læse dem alle sammen, men jeg kan godt lide at have lidt at vælge imellem.

10 meninger om “Julens TBR-stak

  1. Vil du dog lige gå din vej Sus! Tre dages afbrydelser af min hovedopgave har betydet at jeg er bagud og min hyggelæsning er derfor indstillet totalt indtil jeg er færdig. Jeg skal godt nok på arbejde og kan læse lidt under transporten, men det bliver så også det eneste jeg får hyggelæst den næste uges tid …😦 *snøft*

    The Jewel glæder jeg mig forresten selv til at læse. Jeg får den i julegave (købte den selv i London) og glæder mig til at få se om jeg er lige så begejstret som alle andre jeg kender.🙂

    1. Ork, jeg kan sagtens sætte mig ind i det, min læseplan er første prioritet, så det bliver minimal hyggelæsning hvis jeg ikke kan finde ud af at tage mig sammen og få det gjort. Men det er jo selvfølgeig også en god motivationsfaktor😛

  2. The Jewel er bare SÅ HAMRENDE GOD!!! Virkelig!!! The selection er fantastisk – denne minder noget om, men har oss elementer af the hunger games i sig, og åhhhhhh hvor er den god. Jeg håber du vil nyde den lige så meget som jeg har gjort!

Skriv et svar

